Μια νέα μελέτη της Juniper Research, κορυφαίας εταιρείας συμβούλων στις αγορές fintech και πληρωμών, διαπίστωσε ότι πάνω από το 90% όλων των πιστωτικών καρτών που θα αποσταλούν παγκοσμίως έως το 2029 θα περιλαμβάνουν βιώσιμα υλικά, σε σύγκριση με το λιγότερο από 40% το 2024. Τα βιώσιμα υλικά για τις πιστωτικές κάρτες περιλαμβάνουν ανακυκλωμένο PVC (πολυβινυλοχλωρίδιο), βιολογικά προερχόμενο PVC, ανακυκλωμένο μέταλλο και ξύλο από βιώσιμες πηγές.
Η μελέτη καλεί τους κατασκευαστές καρτών να επικεντρωθούν στην ενίσχυση των εκδοτών καρτών, ώστε να μεταβούν σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις. Οι εκδότες πρέπει να δημιουργήσουν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένων καταναλωτών, βελτιώνοντας την παραμονή και την απόκτηση πελατών, ενώ παράλληλα ενισχύουν τα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και εταιρικά τους κριτήρια (ESG).
Η Ανακύκλωση Καρτών Απαιτεί Νέες Προσεγγίσεις
Η έρευνα κατέδειξε ότι η εφαρμογή προγραμμάτων ανακύκλωσης καρτών, που συμβάλλουν στην αποτροπή της διάθεσής τους σε χώρους υγειονομικής ταφής, θα αποτελέσει βασική στρατηγική τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Αυτό θα επιτρέψει στους κατασκευαστές καρτών να μεγιστοποιήσουν πραγματικά την πρόοδό τους προς τους στόχους ESG, ανεξάρτητα από τις τρέχουσες διαδικασίες και υλικά κατασκευής καρτών.
Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι εκδότες καρτών αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση στην ανάπτυξη της ανακύκλωσης καρτών σε διάφορες γεωγραφικές τοποθεσίες. Με το κλείσιμο των τραπεζικών καταστημάτων και την αυξανόμενη δύναμη των ψηφιακών εκδοτών, ο εντοπισμός κατάλληλων φυσικών χώρων για τα σημεία ανακύκλωσης θα απαιτήσει συνεργασίες με δίκτυα συλλογής.
Ο συγγραφέας της έρευνας, Nick Maynard, εξήγησε: “Μόνο συνεργαζόμενοι με δίκτυα τρίτων, όπως καταστήματα λιανικής πώλησης και ταχυδρομεία, οι εκδότες καρτών θα μπορούν να φτάσουν στους πελάτες τους με αποτελεσματικές επιλογές ανακύκλωσης. Ακόμα και τότε, η κρίσιμη πρόκληση θα είναι να πείσουν τους πελάτες να εμπιστευτούν την ανακύκλωση καρτών, δεδομένου ότι οι κάρτες περιέχουν εξαιρετικά ευαίσθητες πληροφορίες. Αυτό θα απαιτήσει αυστηρά μέτρα ασφαλείας, καθώς και εκπαίδευση των πελατών για να επιτευχθεί σημαντική διαφορά”.