Close Menu
CityGen.grCityGen.gr
    Εγγραφείτε στο Newsletter
    Τελευταία Άρθρα

    «Προσβασιμότητα κατ’ Οίκον»: Η Ελλάδα Επενδύει 24 Εκατ. Ευρώ για μια Κοινωνία Χωρίς Εμπόδια

    11 Ιουλίου 2025

    Η Amazon Αποκαλύπτει τα «Πράσινα» της Σχέδια. Στοχεύει στην Επανάσταση της Διαχείρισης Αποβλήτων!

    11 Ιουλίου 2025

    Microsoft και Gaia: Μια Πράσινη Συμμαχία για Δέσμευση Άνθρακα Παραγωγής Ενέργεια από Απόβλητα

    11 Ιουλίου 2025
    Facebook LinkedIn
    Facebook LinkedIn
    CityGen.grCityGen.gr
    ESG NEWSLETTERS
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
    • SMART CITIES
    • GREEN BUSINESS
    • ESG
    • ELECTROMOBILITY
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
    • ΟΤΑ
    CityGen.grCityGen.gr
    Αρχική » Η&M Foundation: Από την ευαισθητοποίηση στην πράξη – ένας νέος οδηγός για τους κλιματικούς επικοινωνιολόγους
    Editor's Picks ESG 2 Mins Read

    Η&M Foundation: Από την ευαισθητοποίηση στην πράξη – ένας νέος οδηγός για τους κλιματικούς επικοινωνιολόγους

    By Newsroom9 Δεκεμβρίου 2024
    Facebook Twitter LinkedIn Email

    Ένας νέος οδηγός κυκλοφόρησε για να βοηθήσει τους κλιματικούς επικοινωνιολόγους να αξιοποιήσουν τη δύναμη της κουλτούρας και να μετατρέψουν την κλιματική ευαισθητοποίηση σε δράση. Το “Pop Culture: Bursting the Climate Communications Bubble” είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της New Zero World και του H&M Foundation. Αξιοποιώντας δεδομένα από οργανισμούς όπως η Kantar και το Yale Program on Climate Change Communication, καθώς και γνώσεις από τους τομείς της αλλαγής συμπεριφοράς και των δημιουργικών βιομηχανιών, το “Pop Culture” δείχνει πώς οι επικοινωνιολόγοι όλων των ειδικοτήτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη κουλτούρα για να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ γνώσης και δράσης.

    Το “Pop Culture” τονίζει δεδομένα που δείχνουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι όχι μόνο γνωρίζουν την κλιματική αλλαγή, αλλά ανησυχούν γι’ αυτήν και κατανοούν ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι μια σημαντική αιτία. Αλλά τα δεδομένα από μόνα τους δεν εμπνέουν αλλαγή – οι ιστορίες το κάνουν. Ιστορίες συνδεδεμένες με τις εμπειρίες, τις αξίες και τα συναισθήματα των ανθρώπων μπορούν να κινητοποιήσουν την κλιματική δράση με τρόπους που τα δεδομένα δεν μπορούν.

    Η αποστολή του H&M Foundation είναι να υποστηρίξει τον κλάδο των ενδυμάτων στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά το ήμισυ κάθε δεκαετία, προωθώντας παράλληλα μια δίκαιη και ισότιμη μετάβαση για τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Κλειδί για αυτήν την αποστολή είναι η επικοινωνία, τονίζοντας τις λύσεις, μοιραζόμενοι ιστορίες επιτυχίας και προόδου και επισημαίνοντας τα βήματα που μπορούν να ληφθούν. Αυτό δημιουργεί ένα αίσθημα ενδυνάμωσης – βοηθώντας τους ανθρώπους να νιώσουν ότι, αν και οι προκλήσεις είναι μεγάλες, δεν είναι αδύνατες.

    “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την New Zero World, η οποία επικεντρώνεται στη βελτίωση της κλιματικής παιδείας και της αφήγησης ιστοριών στις δημιουργικές βιομηχανίες. Μαζί, στοχεύουμε στην προώθηση κλιματικών αφηγήσεων που θα προκαλέσουν ελπίδα και θα οδηγήσουν σε αλλαγή συμπεριφοράς”, δήλωσε η Karolina Fabó, Communications Strategist στο H&M Foundation.

    Ο κύριος συγγραφέας, Ross Findon, διευθυντής επικοινωνίας της New Zero World, δήλωσε: “Πολλές φορές αντιμετωπίζουμε την κλιματική κρίση σαν ένα τεστ, όπου απλώς πρέπει να πούμε στους ανθρώπους τις σωστές απαντήσεις και μπορούν να φύγουν και να την λύσουν. Η αλήθεια είναι ότι πολλά από αυτά που κάνουμε δεν καθορίζονται από το να έχουμε τις σωστές πληροφορίες, αλλά από το πώς δίνουμε νόημα στις πληροφορίες και αυτό είναι ακριβώς αυτό που μας βοηθά η κουλτούρα.”

    Η&M Foundation
    Newsroom

    Σχετικά Άρθρα

    «Προσβασιμότητα κατ’ Οίκον»: Η Ελλάδα Επενδύει 24 Εκατ. Ευρώ για μια Κοινωνία Χωρίς Εμπόδια

    11 Ιουλίου 2025

    Η Amazon Αποκαλύπτει τα «Πράσινα» της Σχέδια. Στοχεύει στην Επανάσταση της Διαχείρισης Αποβλήτων!

    11 Ιουλίου 2025

    Microsoft και Gaia: Μια Πράσινη Συμμαχία για Δέσμευση Άνθρακα Παραγωγής Ενέργεια από Απόβλητα

    11 Ιουλίου 2025
    Latest Posts

    «Προσβασιμότητα κατ’ Οίκον»: Η Ελλάδα Επενδύει 24 Εκατ. Ευρώ για μια Κοινωνία Χωρίς Εμπόδια

    11 Ιουλίου 2025

    Η Amazon Αποκαλύπτει τα «Πράσινα» της Σχέδια. Στοχεύει στην Επανάσταση της Διαχείρισης Αποβλήτων!

    11 Ιουλίου 2025

    Microsoft και Gaia: Μια Πράσινη Συμμαχία για Δέσμευση Άνθρακα Παραγωγής Ενέργεια από Απόβλητα

    11 Ιουλίου 2025

    Τέρνα Ενεργειακή: Πράσινο Φως από ΥΠΕΝ για Νέο Αιολικό Πάρκο 63 MW στη Βοιωτία – Επένδυση στην Αιολική Ενέργεια

    11 Ιουλίου 2025

    Η Αθήνα «Πρασινίζει»: Ο Δήμος Φυτεύει 7.380+ Δέντρα και Αλλάζει το Πρόσωπο της Πόλης – Ο Στόχος για 10.000 Δέντρα Είναι Ορατός!

    11 Ιουλίου 2025

    Newsletter Citygen.gr

    Λάβετε όλα τα τελευταία νέα από τον χώρο της Πολιτικής Προστασίας, του ESG, του Green Business και των ΟΤΑ

    About Us
    About Us

    Πύλη ενημέρωσης για Πολιτική Προστασία, Smart Cities, Green Business, ESG, ηλεκτροκίνηση, συνεντεύξεις, εθελοντισμό και δράσεις ΟΤΑ.

    Email: info@citygen.gr
    Τηλ.:: 210-5230000

    Facebook LinkedIn
    Our Picks

    «Προσβασιμότητα κατ’ Οίκον»: Η Ελλάδα Επενδύει 24 Εκατ. Ευρώ για μια Κοινωνία Χωρίς Εμπόδια

    11 Ιουλίου 2025

    Η Amazon Αποκαλύπτει τα «Πράσινα» της Σχέδια. Στοχεύει στην Επανάσταση της Διαχείρισης Αποβλήτων!

    11 Ιουλίου 2025

    Microsoft και Gaia: Μια Πράσινη Συμμαχία για Δέσμευση Άνθρακα Παραγωγής Ενέργεια από Απόβλητα

    11 Ιουλίου 2025
    Most Popular

    Διευκρινίσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εφαρμογή της Ταξινόμησης στην Ευρωπαϊκή Ενωση

    3 Δεκεμβρίου 2024276 Views

    Ανθρώπινες αξίες με αντίκρισμα: Η οργάνωση Humanity Greece ως πρότυπο ESG δράσης για υπεύθυνες επιχειρήσεις

    10 Μαΐου 2025167 Views

    Πρωτοποριακή Σύμπραξη: Η IFATCA Καλωσορίζει την PROBOTEK, Πρωτοπόρο στην Τεχνολογία Αεροναυτιλίας

    21 Μαρτίου 202598 Views
    © 2025 CityGen.gr
    • Ποιοι Είμαστε
    • Όροι Χρήσης
    • Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.